Tuesday, September 27, 2011

Kad swatch-anje krene naopako + giveaway kod Maybe


 Na poslu haos.
 Foto aparat uginuo pre cetiri posta.
 Obecala swatcheve pre dva meseca.

Evo ti Maro, samo da te ne slusam vise :)

Letnje boje koje sam divno iznosila (i jos ih nosim) sa sve bljak telefonskim swatchevima

Redom :
  •  Miss Sporty fabulous sorbet 001 Daisy
  • L'Oreal Glam Shine 6 h 401 bronze
  • Aura Satin Extreme  Sweet Pie 904
  • Golden Rose 90
  • Maybelline Coral Diamonds 475



Sorbet koristim umesto Labela :) Blaga kajsijasta boja, divan sjaj, traje oko 15 minuta na usnama :)



Rekoh li vec da OBOZAVAM L'Oreal ?? Prelepa bronzana boja s puno zlatnog shimerra, moja idealna letnja nijansa. Jedan sloj divno izgleda sa smedjim smokey - em na ocima, s dva sloja vec dolazi do izrazaja fantasticna boja i shimmer. Najdugotrajniji lip gloss koji imam. Nije za one koji ne vole malo jaci miris







Aura Satin - moje otkrice ovog leta. Lepa nude prljavo roze bojica. Jako mekan i hidrantan. I nepostojan..


Golden Rose - kupljen bezveze, pokazao se kao jako fin. Jako pigmentisan. U pakovanju izgleda koralno, na usnama je vise narandzast. Postojanost osrednja.



Volim Maybelline ali ne i ovaj karmin. Stvarno mi nije jasno zasto se zove coral kad je vise terakota i ima malo crveno - zlatnog shimera. Kvalitet blago katastrofalan. Posle pola sata pocinje da se uvlaci u borice i razmazuje na sve strane a nikako nije ni kremast ni hidrantan. Cak ga ni bezbojna olovka za usne ne drzi na mestu.

Eto ti swatchevi ludo jedna..ovo je najbolje sto sam mogla telefonom..



EDIT : Maybe ima giveaway pa svi oni tj. sve one koje vole Sigmu neka se pridruze.
Izgleda divno, zar ne?





2 comments:

  1. Obozavam L'oreal, posebno njegove Glam Shine 6h. Ja koristim neku rozikastu nijansu, rado bih ustala da kazem koja je tacno, ali mi kuce drema u krilu, pa cu reci drugi put ;)

    ReplyDelete
  2. Hvala puno za subscription na moj blog!!

    xoxo iz Rijeke :)

    p.s. slijedim i ja sad tebe i vrlo rado ću pratiti zbivanja na blogu :)

    ReplyDelete