Thursday, September 15, 2011

Fenomen gledanja u dlan, malo kosarke i malo kozmetike

Danasnji hitic je

Hodam tako ja juce po gradu, hvatam zadnje rasprodaje, sednem u parkic na push-pauzu kad eto ti nje..srednjih tridesetih, fino obucena, trazi upaljac. I onda krece :" Ti si mnogo nesrecna u ljubavi ali si zato uspesna u poslu. Ima jedna zena koja je mnogo ljubomorna na tebe i ima jedan kolega koji je mnogo zaljubljen u tebe. Ako mi das 100 denara, sve cu da ti kazem". Kazem :" 'fala lepo, gospodjo draga, ne treba". Krenem prema trgu, da se divim Fontani Di Trevi na makedonski nacin, kad eto ti druge..vodi tri deteta, jedno drugom do uveta..i pravo na mene. kaze :" Ima jedna zena koja je mnogo ljubomorna na tebe i ...blablabla.." Zbrisem ja glavom bez obzira i pravo na bus. Kad tamo - ne lezi vraze. Ceka me u zasedi treca i kaze : " Ima jedna zena koja je mnogo ljubomorna na tebe.." ,a ja nastavljam u revijalnom tonu : ' i kolega koji je zaljubljen. Posao mi ide dobro, a u ljubavi sam nesrecna i sve to kosta 100 denara". pogleda me cigancica, nasmeja se pa dodade : ' Al' to ti je na popustu 100 dinara ". 
To mu dodje kao ono - puna soba ljudi, jedan komarac i on pravo na vas..Mislim, dal' se stvarno vidi da je jedna zena ljubomorna na mene? Mora da mi pise na celu..

Malo o fenomenu zvanom makedonski kosarkasi

Par visokih belaca, jedan blesavi crnac, annoying sponzorska reklama i iznenadjenje sezone. Makedonska reprezentacija u polufinalu :) Svaka vam cast momci, jos uvek sam zapanjena !! Samo ima jedan problem - ako u finalu igrate sa Srbijom gubite me kao navijaca iz prvog reda :)) Fantasticne fotke od sinoc imate kod Nani i Sassy na blogu

Malo kozmetike

Testiram nove sampone za bojenu kosu
Mirison podseca na Revlon, mrvicu je gusci nego regularni samponi za bojenu kosu, a moja osetljiva koza glave uopste nije reagovala kao kad promenim sampon. 300 ml za 3 e.
Regenerator je fino gust i trebala mi je manja kolicina nego inace. Divno mirise a kosa se bas lako rascesljava.  300 ml za 4 e.
Ja zadovoljna. Za sad :)

Dove akcija - paketic (gel za tusiranje, sapun i lufa) na 20 % popusta u Kozmu

Ovo sledece cudo je vise jesenje nego letnje (a ja racunam da je jos leto)
Shea body butter - spas za suvu kozu, posebno za one koji imaju parno grejanje u stanu. Lepo se razmazuje, treba ga malo i divno se upija. Koza je posle njega kao plis ali..ali miris mu je prejak, podseca na kolace..na neku kao karamelu. Kome to ne smeta - samo napred! Cenu ne znam (dobila sam ga) ali ako naletite na ovo, obavezno mi dojavite :)


Nesto sto nije kozmetika
Predrodjendanski poklon - vaucer za djindjuvice :) Zverala sam juce kroz izlog i videla svasta nesto lepo..jos da mogu da se odlucim ;)

6 comments:

  1. Baš interesantan (pomalo neverovatan) i opuštajući post !!
    :)

    ReplyDelete
  2. Sto otpev'o Balasevic :" Ciganka mi u dlan gledala al ne vide tebe Slavice, Eh da sam bar skinuo rukavice.."

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=jqgdIqJC-wo

    ReplyDelete
  4. Еееј а стварно ли некој колега е заљубен у тебе? :D
    Сега навиваме за вас, па надам се дека ќе се видеме у финале :)
    И фала ти за информацијата за Dove, омилен ми е.

    ReplyDelete
  5. Uf, tako je jedna meni prisla i kaze: "'Alo devojka, mora da ti kazem nesto! Decko te vara, das mi pare da ti kazem sa koju! Vara te decko, cujes li?!" Ali nesto sam taj dan bila dosetljiva, pa joj rekoh: "E pa super, posto varam i ja njega!" Ona ostade zbunjena, ja se spasih... I tako :D

    ReplyDelete
  6. Zanimljiv post...ja sam jedno vrijeme sjedila u kancelariji sa kolegom iz Mostara koji je znao da gleda u dlan :) a mi zene smo ga smarale sa zahtjevima jer je znao i da pogodi nesto!!!

    Btw...nekako me bas privlaci ovaj Shea body butter...

    ReplyDelete