Sunday, September 4, 2011

Cemu sluze svekrve

 Svekrve sluze da :
  • nerviraju
  • prigovaraju
  • protivrece
  • iritiraju
  • sve znaju najbolje
  • kopaju po neseseru (vasem)
  • kopaju po garderobi (isto tako vasoj)
  • u sve sto radite umesaju prste
  • ulecu u sred ozbiljnog razgovora istresajuci gluposti
Bilo da vam je u kuci ili dolazi povremeno u posetu, bilo da je svekrva svekrva ili samo svekrva to bee, ne zanosite se - uzimate nesto sto je njoj pripadalo dvadeset i vise godina i borice se do zadnje kapi krvi da vam zagorca sve lepe trenutke.
 Porodicna slavlja pretvorice se u horor filmove, porodicni ruckovi u beskrajne monologe a vasa karijera i sav ulozen trud u
 1. zadovoljavanje vasih ambicija ili 
2. trosenje miljenikovih para za sopstvene hirove ili
 3. igrariju koja nikad nece vratiti ulozeno.
 Jos ako naletite na sina Edipovca crno vam se pise. Samo pokupite svoje stvari i bezite dok ste normalne. Jer samo mama zna sta on voli da jede, kakav ves voli da nosi ili koji mu dezodorans lepo mirise.
 Ako samo probate da podignete glas (cak i u pravednom gnevu) vi ste vestice i karakondzule koje mamino zlato hoce da isprepadaju a on je jadan ceo blesav i nema pojma.
.I nekako se uvek razbole u najinteresantnijem trenutku (uvek me zadivi tajming) -kad se spremate na put, izlazak na dugoocekivani koncert ili na partiju bilijara s prijateljima koje niste videli milion godina.
 Nemate prava da budete umorni i da vam se spava a nikako ne sme da vas mrzi da recimo u pola noci brisete prozore, punite paprike ilistatijavecznam..
Stacu ovde jer ako nastavim zadavicu nekog..a cini mi se da nisam ni pocela..

4 comments:

  1. Hehehe, sve to stoji, ali da nije nje ne bi bilo ni muža, a kad se toga sjetim, vjerujem da bih joj sve oprostila :)
    Edit: riječ za verifikaciju (grrr) mi je "burial" hahaha

    ReplyDelete
  2. Uh,znam kako ti je,ja sa svojom živim već 14 godina,i nisi nabrojala niti pola.....
    Sva sreća pa mi muž nije totalni Edipovac,pa sam koliko-toliko ostala normalna....

    ReplyDelete
  3. ???????
    Draga moja ne gubi zivci za dzabe eden den toa ke bide samo spomen,izdrzi do togas :)

    ReplyDelete
  4. UUU..upravo sam odcekirala verifikaciju. Uzasno me nervira a nisam znala da je imam na sopstvenom blogu :)
    On topic - ma doticna gospodja mi nije svekrva ali posle dugogodisnje veze ponasa se kao da joj je sve dopusteno. A morala sam da se izduvam negde, pa rekoh bolje na blogu nego da urlam jos pola sata. sad se ljupko ignorisemo..nadam se da ce to potrajati dok ne otputujem :)

    ReplyDelete