Sunday, August 7, 2011

Sumadija u slici, s' malo reci

 Svirka je bila fina. Drustvo je bilo vise nego fino.
Kafe Zeppelin, Aleksandra Pileva i dve gitare
Ja sam uglavnom vezbala desnu ruku :-)

Nego, duzna vam ostadoh pricu o Sumadiji.
Long story short - Put je bio dug, dan je bio vreo a klima u kolima crkla posle desetog kilometra. Posle pivske pauze u Vranju nastavljamo preme Nisu (u koji stizemo u najranijim jutarnjim casovima jer se pauza oduzila..posle cetvrte runde prestala sam da brojim :) ).
U Nisu otvorene cele dve pekare..kupujemo kifle i neke divne krofne (za koje se kasnije ispostavilo ono - spolja gladac a unutra !@# ). Svracamo u Trstenik jer svakog od clanova ekspedicije boli razlicit deo tela (recidivi, sta li..).
U Kraljevu promasimo skretanje pa podmicujemo lokalne cigancice da nas vrate na pravi put. 
Kroz Ovcarsko - Kablarsku klisuru vozimo 40 na sat i divimo se prirodi (cak nas i autobusi preticu ali ja sam odlucna da iskljocam sto vise fotki i uzgred zavrsim na traumatologiji).
 Stizemo u Pozegu s pola sata zakasnjenja jer je neko morao da jede (prepoznace se vec :) ). Relativno brzo zavrsava se sastancenje i krecemo prema centru tj. hotelu. Pije mi se kafa, krce mi creva i samo me pomisao na tus drzi u zivotu.
Hotel fin. Renoviran. Ogroman krevet. Kablovska s tri kanala. Padam dijagonalno na krevet kompletno obucena i spavam. Budi me kruljenje u zelucu..Aha, vreme je za veceru. Ljubazna devojka s recepcije salje nas u obliznju kafanicu (kasnije ce se ispostaviti da je to jedna od tri u Pozegi - dve su van grada)


Ogledalo me kupilo

A stize i hrana



Vracamo se u krevet..ceka nas dug dan..
Rano jutro, pola 11,trazimo mesto za ispijanje kafe i planiramo prosetku po gradu.
U komsiluku simpatican pub, svira Sade, imaju wi-fi.
Produzavamo u istrazivanje Pozege i shvatamo da ima dve ulice uzduz a dve popreko, dva kafica, dva marketa i kineze..i centar zatvoren zbog renoviranja.

Detalj ispred obliznjeg sladoleda na tocenje

Zvoni telefon i kolega sapatnik kaze :" U Batocini je vasar. Pakujte se i stizite."
Batocina...nikad bila, nekad cula ali sve je bolje od Pozege (u kojoj nema ni ljudi na ulicama). U narednih 5 minuta razgledavamo mapu, dopijamo kafu i pravac vasar :)
Prolazimo kroz divna mestasca (seoca..sta li vec). Trava cveta, cvece se zeleni..
Zastajkujemo usput da se slikamo, ja odbijam saradnju..


I konacno stizemo u Knic

A na izlazu iz Knica...nastavak u sledecoj epizodi :)

3 comments:

  1. Pileva je imala tamo svirka? nisam znala da ova makedonka ima svirke u inostranstvo ;)

    ReplyDelete
  2. Neee, nisi upratila pricu. Trenutno radim na projektu u Makedoniji. Prve 2 fotke su iz Skoplja, a ostale iz Zapadne Srbije :)

    ReplyDelete