Thursday, August 11, 2011

Opet ja i magija

Potaknuta muzikom koju sam slusala danas, pozelela sam da s vama podelim jos jednu magicnu knjigu

Jos jedna arturijanska legenda, ispricana na malo drugaciji nacin. Prica o ljubavi, porodici, gubicima i dobicima, o Avalonu i Glastonberiju, o hriscanstvu i "the old way"-u
Za one koji vole da citaju e-knjige evo od mene sva cetiri dela
1.Vladarica magije
2.Uzvisena kraljica
3.Kralj jelen
4.Zarobljenik u hrastu

Evo vam i trejlera za BBC-jevu mini seriju "The Mists of Avalon"

Magicni pozdrav od mene :)

3 comments:

  1. Oooooo ti knjiski moljcu, koleginice draga.Pokusacu opet i ovo da skinem, pa sta bude...

    ReplyDelete
  2. Ma...treba da zapisujem jer zaboravljam :) a ima vala materijala za 3 bloga

    ReplyDelete
  3. Procitala sam sve djelove i recenzirala prije par mjeseci na Knjigama i limunadi. Drago mi je da su ti se svidjele. :)

    ReplyDelete