Wednesday, August 3, 2011

Kad me sledeci put ostavis da cekam..

... neka to ne bude ispred knjizare.
Muzicka podloga za cekanje

Mesto radnje : Beograd, cosak ispred SKC - a
Vreme radnje : podne, pred kisu
Trigger : zuti bilbord
Cekanje se oteglo na dobrih 20 minuta. U medjuvremenu je pocela i kisa. Rekoh sebi : " Samo cu na cas da udjem"

Fantasticno mesto za gubljenje celog popodneva. Ogromna besplatna reklama od mene :). Izbor knjiga cista petica. Neverovatno ljubazno i obuceno osoblje (a ne kao curke na koje obicno nalecem) i lud popust
Usla praznih ruku, cisto da vidim sta ima a izasla s ovim

Kupis jednu, drugu dobijes u pola cene. Ovu "Rusku zimu" sam bas dugo trazila :)

Ili recimo ovo - 4 knjige za 1000 dinara
Ova "Pasija po Karmeli" mi je ionako bila na spisku (koji sam ,uzgred budi receno, zaboravila da ponesem), a "Dve prikolice" sam kupila jer me Levicka kupila " Kratkom istorijom traktora na ukrajinskom". Druge dve su kupljene na eci,peci,pec..
To mi bilo malo pa sam na obliznjoj tezgi dopunila kolekciju
Albahari - da obnovim gradivo (a i nisam nasla "Cerku"), Ljosu zelim vec dugo, glupava "Koliba" je rodjendanski poklon drugarici koja voli takvu literaturu a Trejsi Sevalje cist da se dopuni edicija.

I admit - I'm a bookaholic :)

Sve u svemu - malko kozmetike (sledeci post), 3 marame i 25 kila knjiga. Ne pitajte me kako sam doveslala na cetvrti sprat bez lifta :)

P.S. Nemam pojma od koga sam pozajmila prve dve fotke ali fala puno

6 comments:

  1. I am a bookaholic too, I can spend hours in a bookstore. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  2. I onda drsgog ni ne moras vise cekati ili ni ne primetis da ga cekas!Ne mogu da verujem koje snizenje!!!????? Ma i normalno je jer ljudi knjige vise ni ne kupuju.Izbor ti je, ako smem da primetim, cista petica.Uzivaj!

    ReplyDelete
  3. Fenomenalno! I kod mene se uvijek svede na to: samo ću pogledati... :D Za godišnji sam si nagomilala knjige, svrbe me prsti da ih odmah počnem čitati :D

    Odličan izbor!

    ReplyDelete
  4. Tako si me lijepo nasmijala - totalno se prepoznajem!:D

    ReplyDelete
  5. Ako,ako..samo se vi smejte. Sadrzaj kofera : bermude,haljina,2-3 majice, neseser sa sminkom i 25 kila knjiga (a ovo su bila izdanja koja jos procitala nisam..kad krenem da popunjavam rupe sa onim procitanim jadna ja)

    ReplyDelete
  6. Cekaweto ti se isplatilo, ne se zali:) Mnogu dobra muz. podloga, prvpat ja slusam i perfekten post kako i dosega!

    ReplyDelete