Thursday, August 4, 2011

Golden Rose eyelineri

Tri nova ljubimca u kolekciji (sreca pa sam bila prisebna..inace bih kupila sve, toliko su im dobre nijanse)
Aboriginal art, parce tastature (ne kupujte crnu ni za zivu glavu..Bog sveti ne moze da je pobrise kako valja) i fleke od lakova za nokte :)
Intenzivne boje, jako postojane. Imala sam malih problema s nanosenjem ljubicaste..malo je vodenija od ostale dve. Ukupan utisak : za cenu od otprilike 2 e idealni eye lineri

Swatchevi na ocima (zadnji tracak dnevnog svetla i brat koga mrzi da zivi a ne tek da slika moju sminku za blog) :
Sve naneseno bez baze, maskare ili senke ispod..kad se kompletira bice mnogo bolje :)
Bile su jos 3 nijanse po koje cu se vratiti ovih dana : srebrna, teget i prljavo roze

Jos samo da se pohvalim novim ljubimicama

Meca spavalica vam zeli laku noc !

3 comments:

  1. Opa, opet si se ti prenovila...bravo, macana.Alajnere inace obozavam, samo oni i maskara i ja sam tip-top.

    ReplyDelete
  2. Predivni tuševi, tako su intenzivne nijanse. barem koliko vidim iz slika.:)

    ReplyDelete