Friday, July 8, 2011

Nokti moji nasusni

Muzikica

Posle silnih Mercova, Centruma, Oligovita, B - kompleksa, ribljeg ulja i razno - raznih pripravaka iz kucne radinosti presla sam na mazalice. Razni Oriflejmici, Avoni, Esensi, Aure i statisvene..ricinusovo ulje, maslinovo ulje,  limunov sok, e vitamini, AD kapi..Skoro pa prestadoh da se nadam da cu i ja nekad imati (nebas)kandze ali bar pola santimetra noktiju koji se nece slomiti ako ih samo pogledam. I onda prosle nedelje slucajno naletim na ovo
Kaze devojka na standu da njoj pomoglo pa da ne ispustim slucajno neku od growth miracle mazalica koju nemam u kolekciji :).
Ne smrdi previse, ima neki blago kajsijast sjaj i lako se maze
Jedina zamerka je cetkica - dugacka, tanka i uzasno lako se krivi pa nanosi nisu bas precizni.
Mazem ga vec 5 dana svaki dan i to trenutno izgleda ovako:

Nisam bas presrecna bojom noktiju ali izgleda mnoogo bolje nego sto je bilo.
Ako znate jos neku mazalicu drogrijskog ranga , otvorena sam za preporuke (dok ne odem na turneju po Evropi i iskupujem sve one divne mazalice koje su mi na wish listi)

Sad malo offtopic al meni vrlo bitno
U nedelju putujem za Pozegu (Pozegu Pozegu, ne Slavonsku Pozegu :)). Treba mi preporuka za neki pristojan hotel a da nije ovaj jedan jedini kog mi nudi Google..u obzir dolaze i obliznji gradovi..samo da nije nesto 3 dana jahanja dobrim konjem

No comments:

Post a Comment