Sunday, June 12, 2011

Kratak izlet i malo kozmetike

Volim spontane organizacije tzv. "dezorganizacije"...onako..zvoni telefon i neko kaze : " Spremaj se,dolazim po tebe i idemo". Posto ja,naravno, nikad ne pitam gde idemo, cesto zavrsim na najneocekivanijim mestima. Evo gde zavrsih jutros
Na zalost, ja sam Aleksandra Nevskog videla u ovom izdanju

Sad, nije da se zalim ali sve mi je nekako lepse onako osvetljeno...
Prvi moj odlazak u Bugarsku a da mi neko ne stopa vreme..pola sata za kafu i trk nazad :) Vodjena onim da je sve u Bugarskoj "dve crvene" ostala sam zapanjena cinjenicom koliko su napredovali. Medjutim izmedju onih Chanela i Vuittona, Benetonna i statijaznam provire i one prodavnicice sa robom na kilo i second hand shop-ovi. Bugarke su i nadalje najruznije obucene (i nasminkane) zene i tacka (mada prijateljica koja zivi tamo tvrdi da ih treba videti kad se spreme za izlazak:))
Jela sam nesto predivno

Zove se kozunak, kosta oko 50 dinara i strasno podseca na milk broth :) Cisto da se zna - prozdrala sam dva - jedan s orasima,drugi sa suvim grozdjem i sad mi curi voda na usta kad se setim..mljac..
Pod pretnjom otimanja cigareta (yep - izbor im je strasno suzen a i to sto je u prodaj je papreno) uvukose me zene u DM (a lepo sam se zaklela da ne ulazim u parfimerije dok bar ne prepolovim zalihe..al tesko zabu u vodu..) Nisam neki ljuditelj Balee ali sam zadnjih mesec dana po raznim blogovima pokupila preporuke za neke stvarcice pa rekoh da probam...i to samo 2-3 stvari. Mic po mic zavrsim na kasi s ovim

Najkraca ,kratka recenzija:
1. Balea cotton dezodorans - mirise na cisto,mini pakovanje taman da stane u torbu, sluzi svrsi - nisam pala u nesvest ali nije ni los
2.Balea sonnen schutz spray - prva pomoc dok ne kupim nesto bolje..nesto nemam pretenzija da predjem u ridjokose :)
3.Maska za lice sa alojom - sasvim ok,opet nista posebno al bila na nekoj akciji pa da se iskoristi (kupila sam i onu kao vlaznu maramicu za hidriranje i uspela da se ulepim kao nikad)
4. Piling - pise za normalnu i mesovitu kozu ali mojoj suvoj bas prija. Sitne,fine granulice a posle ispiranja me ne zateze lice (posto je moj omiljeni St.Ives s maslinom povucen iz prodaje sad eksperimentisem pa ako neko ima predlog hvala unapred)

5. Balea Q10 nocna krema - jos uvek ne znam ali probacu je veceras
6. Q10 serum - ovo mi je druga bocica i sluzi mi kao baza za puder. Jedna od retkih stvari kojom sam superzadovoljna (mada sad nesto razmisljam  - trebalo je kupiti i aqua serum al 'ajd)
7.Balea body milk - jeste ono za suvu kozu al nikako na + 40..strpam ga u frizider pa valjda izdrzi do septembra. Kvalitetom podseca na plavu Niveu (a i mirisom)

8. Konacno moj letnji favorit - Balea body cream - lagan,hidrantan..jedina moja zamerka je sto mirise na kokos al na svu srecu miris brzo ispari

Ako nekog bude zanimalo, na noktima je najcrveniji crveni Farmasi
Drugi dan nosenja i vec se iskrzao ali je boja toliko lepa tako da najhitnije moram da kupim neki top coat..otvorena za preporuke :)

5 comments:

  1. Super su takvi izleti!
    Mogl bih i ja kupiti taj peeling, ako kažeš da prija suhoj koži (kod mene na obrazima) plus blago masna T-zona.

    ReplyDelete
  2. Kao sto vec rekoh - nije los (imala sam i mnogo boljih) ali zavrsava posao :)

    ReplyDelete
  3. Daj prijedlog za bolji, da nije mnogo mastan a ni isušujući :D

    ReplyDelete