Friday, June 17, 2011

Kad te krene, onda te hoce

Sve je tako lako, naopako..

Probudim se pola sata kasnije, utrcim u pogresan bus, cekam u redu dobrih pola sata i na salteru skontam da sam zaboravila pecat..Zovem da mi donesu pecat, istrcim na kratku pus - pauzu, pocepa se nebo i u 10 sekundi budem mokra do gole koze. Zavrsim sve te peripetije i krenem u obliznju pekaru na dorucak pa pravac banka. Lift ne radi pa hopsam do sestog sprata (vlasnik sam vec tri zulja) kad ono medjutim..sluzbenica kod koje sam krenula otisla na dorucak (pomocnim liftom koji niko nije spomenuo, jelte..). Stignem kuci a telefon zvoni li,zvoni - kompletnu dokumentaciju zaboravila sam u onoj pekari s pocetka price..Pekara je, pogadjate, na drugom kraju grada..
Vratim se onako polumrtva, kad zove burazer..treba im jos jedan par ruku za farbanje. Totalno promasim nijansu farbe (to videh tek danas) al sam uspesno ofarbala par pramenova taze farbane kose i unistila isto tako taze manikir..
Ko da to sve nije bilo dovoljno internet i bloger su se smenjivali u krahiranju pa je ovo napisano iz treceg pokusaja.

Ostajte mi zdravi i normalni :)

1 comment: