Wednesday, June 22, 2011

Dosla nam je dobra vila..

..i donela darove :)

Malo muzike

Najdraza moja tetka hodocasti na nase prostore jednom u 5 godina. Iako je vec duboko zagazila u sedamdesete ukusi nam se neverovatno slazu i uvek uspe da me obraduje raznim djindjuvicama i hrpom kozmetike.Evo sta sam uspela da uslikam :

Divno ciklamasto pakovanje, losion i parfemcic. Nikako ne volim miris ruze ali ovaj mi je skroz legao (uspela sam da se zalijem parfemom iz cuga..sta cu kad sam navikla na pumpicu..seprtlja jedna)


Clinique mini set - pena za umivanje, water glowes krema za ruke + ove divne sarene stvarcice (olovku za oci sam uspela da zgazim na prvu. Rekoh li vec da sam seprtlja?)
Olovka je tamno smedja, vrlo postojana ali na mojim ocima izgleda kao da sam plakala 3 dana..iskoristice se za obrve. Karmin je tamne boje karamele sa divnim zlatnim shimerrom..cekace jesen. Senka je divno puderasto-roze sa puuuno shimera (nikako nisam mogla da uhvatim pravu boju pod ovim blesavim svetlom). Cak je i aplikator sasvim ok mada sam je isprobala cetkicama a i cetkom za rumenilo kao highlight i izgleda savrseno. Aromatics elixir je parfem sa starinskim stihom..malo tezi i ostriji..i on ce cekati jesen.
U sledecem postu garderobica i dzidz-bidze iz zemlje down under :)




No comments:

Post a Comment