Saturday, June 25, 2011

Crvenokosi post

Suknja iznad kolena
kosa ti je crvena..


Osim jedne boje koja je greskom ispala crna i dnonedeljne plavusa - faze , ja sam evo vec 15 godina crvenokosa. Menjale su se nijanse od najtamnije do najsvetlije; bila sam i trobojna, pa s nekim pramencicima i cudnim prelivima ali je boja ostala ista. Shvatila sam par stvari:
1. S crnom kosom licim na Mortisu Adams
2. Osecam se krajnje blesavo kao plavusa (i nije tacno to da se plavuse bolje zabavljaju :))
3. Crvena kosa je odraz mog temperamenta. Tacka. Ipak sam ja pomalo vestica..


Neke farbice koje sam isprobala i moji utisci :

Prelepa duboka crvena boja, malo vise vuce na ljubicasto, prelep sjaj, ne ispire se lako

Najcrvenija crvena koju sam ikad nosila, skoro fluo - crvena, posle 2 pranja prelazi u narandzastu a treba bar 4 farbanja da se iz neke normalne smedje predje u ovu boju
Kad sam proslog leta posle odmora kose iz tamnokestenjaste htela da se vratim u crvenu , s ovim sam to uspela jednim farbanjem
Dve divne crvene, relativno postojane. Jedna za topao ,jedna za hladan ten. Ja sam neutralna pa mi obe stoje divno
Jedna od najboljih crvenih boja koje sam isprobala. Divna nijansa, fantastican sjaj, ne ostavlja fleke po peskirima i odeci i traje duugo. Umela sam da izdrzim i po mesec i po bez novog farbanja i preliva
Trenutno koristim ovo. Malo je svetlija od prethodne ali isto tako divna. Kosa je posle ove farbe divno meka i sjajna i lako se rascesljava
Sasvim prosecna crvena boja, bar 3 nijanse svetlija nego na slici. Brzo se ispire i vise je narandzasta nego crvena
Nadam se da ce ova boja uskoro stici i kod nas (jos uvek je nisam videla po parfimerijama). Definitivno moja iduca nijansa :)

Prelepa crvena, dve nijanse svetlija nego na slici. Nazalost, izuzetno brzo se ispire


Ova mi najvise odgovara - i po kvalitetu i po ceni ali moram da je dovlacim kad idem na putovanja..kod nas je nema..u slucaju da je negde spazite, odmah javljajte

U sledecem postu odrzavanje boje kose, samponi, maske, prelivi

6 comments:

  1. Crvenokosa, divno! A gdje je slika tvoje glavice? :)

    Post je super!

    ReplyDelete
  2. Ja ti, draga moja, farbam po kuci..nokte vise nemam a na kosi mogu da isprzim jaje. Post sam imala u glavi pa sam ga ispisala u 5 minuta i sad idem zzz. Cim se unormalim stavljam fotkicu :)

    ReplyDelete
  3. Trazim, vec duze vreme, crvenu farbu koja ce da bude crvena na mojoj cokoladnoj glavi. Prosli put kada sam se farbala nije mi se primila boja, pa pitam za savet - Zanima me koja bi po tebi farba bila najinenzivnija a da se ne ispere brzo?

    ReplyDelete
  4. Pa jedna od ovih Palette rf ali samo za prvo farbanje. Palette je jako agresivan..jos ako imas osetljivo vlasiste moze cudo da napravi..Posle predjes na nesto blaze . Ja licno najvise volim Recital ali vec dugo ne mogu da ga nadjem mada i Alfaparf nije los ali o tome u sledecem postu :)

    ReplyDelete
  5. ja sam isprobala ovu garnier prvu što si stavila i super mi je, ali ja najčešće imam svoju prirodnu boju, tamno smeđu, a kad mi pukne se ofarbam ili u plavo ili u crno ili u crveno, zadnji put sam u crveno :-)

    ReplyDelete
  6. a jesi li pokusavala nesto sa kanom? i ako jesi, sta kazes na to? :)

    ReplyDelete