Saturday, June 25, 2011

Crvenokosi post part 2

Prelepa crvenokosa sa divnim glasom


Da nastavim tamo gde stadoh sinoc. Jos par farbica
Wella chery red - jako slicna nijansa kao Garnier 562. Postojana, divan sjaj

Alfaparf - intenzivna crveno - crvena, brzo se ispire ali je boja fantasticna

Keune semi color - ovim se pocastim s vremena na vreme posto mi trebaju 2 tubice (na poludugu kosu) plus hidrogen plus ovo
pa to ispadne djavo i po

I sad dve (po meni) najgore farbe :


Prva mi uvek ispadne tamno ljubicasto a druga cudno narandzasto i kosa mi je kao slama..bez sjaja, umrsena, bezivotna. Obe sam probala po dva puta (razlicita nijansa podloge) i oba puta mi je kosa bila bezveze

A sad TADAAAMMM - za devojke koje ne vole  hemiju, Shuki Zikri im je mislena imenica a biljne boje im se brzo ispiru

Lush crvena kana iliti Caca Rouge - extremno crvena..svetli u mraku :)) cena oko 12 e
U sledecem postu pakovanja za odrzavanje boje i home made preliv za osvezavanje boje

2 comments:

  1. Bude bas bezveze kad se farbas a farba ne ispadne ko na slici.Meni recimo plava farba nikad ne primi,jer imam crveni pigment i kosa uvek ispadne narandzaska,ali seljacki narandzsta.
    Tako da mozda nije ista boja kojom se farbamo ,ali sustina problema je ista.
    Inace sto se crvene boje tice,pogledacu kod jetrve koja joj je ono boja crvene ,posto ispada kao na slici.Licno sam je farbala i ispada super.Da ne poverujes.Pozz

    ReplyDelete
  2. Ma taj crveni pigment ti je prokletstvo. I ja sam jednom htela da budem plava pa sam bila narandzasta pa onda skroz zapaljena..i tako ostadoh crvena :)

    ReplyDelete