Monday, June 27, 2011

Crvenokosi post deo treci - odrzavanje boje

Moja omiljena crvenokosa


Samponi koji su se pokazali dobro:
Samo da dodam i crni gliss na spisak..negde je u prethodnim postovima
Pakovanja za kosu :

Fantasticna stvar za rascesljavanje


Silikon ili kristale na krajeve, sesir na glavu, instant-ispiranje od morske vode, puno nege i ljubavi i eto vama divne crvene kose :)

I za kraj home -made preliv za kosu : Pola farbe, manje od pola hidrogena, 2 supene kasike destilovane vode i malko sampona. Utrljati na blago pokvasenu kosu (da zapeni) i isprati posle 20 minuta.


1 comment:

  1. Sto se mene tice gliss kur su naj,naj preparati za kosu.Doduse ja sam prirodna crvenokosa,ali ih koristim i maskama za kosu sam prezadovoljna.Posto mi se kosa kovrdza i talasa onko po malo ,tesko se ceslja,zato kliss kur i kosa bude kao svila.

    ReplyDelete