Wednesday, May 4, 2011

Putovanje.. deo treci..

Muzicka podloga :)

         Skoplje u suncano jutro

   Stara zeleznicka stanica (delimicno srusena u zemljotresu 1963 g. )
Nema pojma cija je ovo fotografija ali morala sam da je pozajmim :) Skopsko Kale nocu

Vremena za obilazak nije bilo...za kupovinu jos manje. Ovo su ulovi nabrzaka :

Vero market tj. Jumbo - jedino mesto gde sam naletela na cetkice (makedonke ,po svemu sudeci, sem cetki za rumenilo ne koriste nijedne druge). Neki no name brand ali su se pokazala kao izuzetno dobre :
No name lakici za nokte..smesna cena,dobar izbor boja..prvi zelenkasti strasno podseca na Essence you belong to me, bordo je cisti promasaj, zlatni i plavi sa shimerrom su idealni kao top coat.

Standardno dobri Golden Rose : kremasti kajsijasti, jelly crveni i nude.

Dve no name olovcice - prava srebrna i metalik plava..naneseno bez baze
srebrna traje celi dan bez popravljanja (trebalo je kupiti toga jos :( )
Aura je imala neku akciju - uz karmin lakic, uz olovku sjaj za usta

Ostala sam zapanjena karminom.Valjda nisam dugo kupovala Auru. Mekan,hidrantan,izdrzava 4 sata bez popravljanja a booojaaa..uff..mislim da sam nasla omiljenu nijansu za ovo leto :)

No comments:

Post a Comment