Friday, May 6, 2011

Blogopis deo cetvrti (i zadnji)

Prvo smo kasnili pola sata . Onda nismo mogli da nadjemo cvecaru koja radi. Konacno smo nasli cvecaru koja radi ali ne i cvece koje sam ja zamislila. Onda smo zakasnili jos pola sata i nasli cvecaru koja radi s cvecem koje sam zamislila a koje je ostavilo grozne zute tragove polena na mojoj crnoj haljini..(kosmicka pravda valjda..:)). Parkirali smo se na 3 dana jahanja od restorana (opet kosmicka pravda..promenila sam 3 para cipela i obula najneudobnije) Greskom smo usli na sluzbeni ulaz i promasili mladence.Naravno ,sto je bio na skroz drugom kraju prostorije od onog na kojem smo se mi nasli. Kad smo se konacno smestili otkrila sam da je sto toliko nizak da ne mogu da prekrtim noge (jos uvek sam vlasnik dve ljupke modrice). I secer na kraju - predadosmo nevesti buket s cestitkom, zavrsi se svadba, vratimo se u stan i ja tad otkrijem da sam zaboravila da im dam koverat s noFcem. I tako...fina je bila svadba :))

Par detalja:

Uskrsnja pozivnica za uskrsnju svadbu
a kad se otvori :
Mladenacka torta, da nas uhvati "maja"
Mladenci su trenutno negde u Emiratima i nadam se da se provode  "za sve pare"

No comments:

Post a Comment