Tuesday, April 19, 2011

Jedna od stvarcica koje bih rado ponela na pusto ostrvo

Cinjenica je da imam izuzetno suvu kozu. Takodje je cinjenica da se jako dobro brinem o njoj..sve dok prica ne dodje do momenta zvanog 10 kilometara pesaka na dnevnoj bazi (na stiklama naraFski :)). E tu nastaju ozbiljni problemi. Zadji put sam toliko preterala da su mi pete prokrvarile. Igrom slucaja naleteh na iskusnu apotekarku koja me spasila ovim (u pozadini se cuju fanfare:) :

Cudo se zove Hemel Heels, ima 30 ml, prirodan proizvod na bazi voska. Cena prava sitnica u odnosu na primenu : zalila sam vrelim uljem podlakticu,mazala ovim cudom nedelju dana i nema ni flekice; posle gadne prehlade zimus mazala sam isperutan i iritiran nos i za 2 dana sve se vratilo u normalu; fantasticno omeksava zanoktice a mazem ga i na usta kad zaboravim lipbalm. Hoce reci multifuncional :)

Ako mu pronadjete jos neku namenu javljajte odmah :)

No comments:

Post a Comment